Манай онлайн дэлгүүрт тавтай морил !

Сагс

Зөвлөгөө

Хэрхэн байгууллагын мэдээллээ аюулгүй хадгалах вэ?

04 сарын 21, 2020

Албан байгууллага бүрт тодорхой хэмжээний нууц материал, албан бичиг, өрсөлдөгчийн судалгаа, харьцдаг байгууллага хэрэглэгчийн мэдээлэл байдаг. Тухайн мэдээллийг гадагш задруулах нь тухайн байгууллагад маш өндөр эрсдэл авчрах бөгөөд гарах үр дүнг нь хүн бүр мэдэх байх. 

Иймд мэдээллийн аюулгүй байдлыг ханган ажиллах нь байгууллагын нэн тэргүүний хийх ажил байх ёстой.
 
Албан байгууллага нь  NAS сүлжээний хадгалах төхөөрөмжийг байгууллага дотроо ашиглах нь тухайн байгууллагын мэдээлэл гадагш алдагдахгүй байх хэн ямар хэрэглэгч ямар мэдээлэл рүү хандсан, хандах гэж оролдсон зэрэг мэдээллийг авах боломжтойгоороо дээрх эрсдэлээс сэргийлэх юм.
Nas-д хандаж болох хэрэглэгчийг үүсгэж өгөх бөгөөд тухайн эрхээр нэвтэрч буй хүний ямар мэдээлэлд нэвтэрч болох ямар мэдээлэлд хандах эрхгүй байх зэрэг тохиргоог хийж өгдөг. Ингэснээр хяналтгүй дата сүлжээг цэгцэд оруулан санаатай болон санамсаргүйгээр мэдээлэл гадагш алдагдахгүй байх эхний алхам болох юм.

Мөн интернет сүлжээгээр дамжин тухайн хэрэглэгч хэрэгтэй File-аа авах боломжтой бөгөөд заавал flash CD зэрэг вирус давхар зөөвөрлөх боломжтой төхөөрөмжийг ашиглах шаардлагагүй болох юм.

Мөн хэрэглэгчийн эрхийн хязгаарлалт хийн File-г устгах болон устгах боломжгүй болгох тохиргоогоор мэдээллийг санаатай болон санамсаргүй устгахаас сэргийлэх боломжтой байдаг.

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг 75756677, 95456677, 99107014 дугаараар холбогдон аваарай. Бид танай байгууллагад тохиромжтой NAS төхөөрөмжийг санал болгох болно. Мөн та ЭНД ДАРЖ манайд зарагдаж байгаа NAS - төхөөрөмжүүдийг сонирхох боломжтой.